MUSIQA PEDAGOGIKASIDA INTERFAOL USULLARDAN FOYDALANISHNING TARBIYAVIY SAMARADORLIGI
Keywords:
interfaol usullar, musiqa pedagogikasi, faol ta’lim, ijodkorlik, hamkorlik, musiqa ta’limiAbstract
Ushbu maqola musiqa pedagogikasida interfaol usullardan foydalanishning ta’lim samaradorligini o‘rganadi, ularning o‘quvchilar faolligiga, ijodkorligiga, hamkorlikka va tanqidiy fikrlashga ta’sirini o‘rganadi. Raqamli vositalar, hamkorlikdagi faoliyat va amaliy o‘rganish yondashuvlarini o‘z ichiga olgan interfaol usullar musiqa ta’limida tobora keng tarqalib, yanada dinamik va ishtirokchi o‘rganish tajribasini taklif qilmoqda. Maqolada interfaol pedagogikaning afzalliklari, masalan, uning faol o‘rganishni rivojlantirish, turli xil ta’lim uslublarini qondirish va ijodkorlikni rivojlantirish qobiliyati muhokama qilinadi. Shuningdek, bu usullarni an’anaviy musiqa ta’limiga integratsiyalash muammolari, masalan, pedagog kadrlar tayyorlash zarurati va texnologik qulayliklarga e’tibor qaratiladi. Ushbu qiyinchiliklarga qaramay, maqolada interfaol usullar musiqa ta’limiga kompleks va samarali yondashish imkonini beradi, o‘quvchilarni ham badiiy o‘sishga, ham zamonaviy musiqa sanoati talablariga tayyorlaydi, degan xulosaga keladi.Downloads
Published
2025-04-27
Issue
Section
Articles