MUSIQA TA’LIM SOHASIDA MUTAXASSISLIK FANLARNI O‘QITISHNING INTERAKTIV USLUBLARIDAN FOYDALANISH

Authors

  • Tajetdinova Sofya Mnajatdinovna Nukus DPI
  • Aynura Nuratdinova Nukus DPI

Keywords:

dutor, teoriya, interaktiv, metod, konkurensiya, nota, tembr, interval, intonatsiya; nota; temp; engarmonizm, ritm; violonchel, akkord, largo

Abstract

Mazkur maqolada, musiqa ta'limi doirasida “Musiqa teoriyasi” fanining “Intervallar” mavzusi o‘qitilishida innovatsion pedagogik yondashuvlar haqida so'z boradi. Xususan, maqolada “Harif alifbosi” va “Niqob” interaktiv metodlari orqali talabalar uchun musiqa intervalarini o‘rganish jarayoni soddalashtirilishi va samarali bo‘lishi mumkinligi ta’kidlanadi. Ushbu metodlarning dars sifatini oshirishdagi o‘rni va ta’siri ko‘rsatilgan. Interaktiv usullar o‘quvchilarni faol ishtirok etishga, mavzuni mustahkamlashga va musiqa nazariyasini o‘zlashtirishga yordam beradi. Yangi texnologiyalarni qo‘llash orqali dars jarayoni yanada qiziqarli va samarali bo‘lishi mumkinligi ko‘rsatilgan. Bu maqola musiqa ta’limida yangi yondashuvlarni joriy etish zarurligini ta’kidlaydi va interaktiv metodlarning ahamiyatini oshiradi.

Downloads

Published

2025-04-27